Obezitatea este ca o epidemie și toți vrem să scăpăm de ea. Așadar, dacă ați pus câteva kilograme nedorite, nevoia de a le pierde imediat vă poate provoca uneori mai mult rau . În excesul nostru de zel și din cauza tuturor informațiilor greșite care inundă internetul, este foarte posibil să comitem greșeli fără să știm, cum ar fi să facem exerciții greșite sau să mâncăm lucruri greșite.

In acest articol va prezentam cele mai mari greseli pe care le puteti face atunci cand urmati o dieta de pe internet fara a merge la un nutritionist.

Gândind că toate caloriile sunt egale

Nu toata caloriile sunt egale , există cele bune și altele rele. Caloriile pe care le ingerati atunci cand mananci legume sunt bune, in timp ce caloriile pe care le ingeri atunci cand mananci un burger mare sunt rele. Acest lucru se datorează faptului că cantitatea de insulină eliberată de organism depinde mai mult de tipul de calorii pe care îl consumi, decât de cantitatea de calorii pe care le consumi.

Alegerea numai a alimentelor cu conținut scăzut de grăsimi sau dietetice

Alimentele procesate, cu conținut scăzut de grăsimi sau „dietetice” sunt adesea considerate a fi alegerea ideală când vine vorba de pierderea în greutate, dar acest lucru nu ar putea fi întotdeauna adevărat. Multe dintre aceste așa-numite alimente sănătoase sunt adesea încărcate cu zahăr pentru a-și îmbunătăți gustul.

Citește și:  Consumul de cafea are variate beneficii pentru sănătate

Prin urmare, în loc să vă păstreze plin, alimentele cu conținut scăzut de grăsimi sunt mai susceptibile să vă facă mai înfometat și s-ar putea să ajungeți să mâncați chiar mai mult. Este mai sănătos să alegeți o combinație de produse alimentare nutritive, procesate minim.

Nu mănânci suficientă proteină

Proteina este cel mai important nutrient dacă vizează scăderea în greutate. O dietă bogată în proteine ​​îmbunătățește metabolismul, reduce pofta de mâncare și are un impact pozitiv asupra mai multor hormoni care reglează greutatea. De asemenea, ajută la protejarea masei musculare în timpul scăderii în greutate. Un studiu a descoperit că o dietă care conține aproximativ 0,6–0,8 grame de proteine ​​pe kg, poate ajuta la controlul apetitului și poate îmbunătăți compoziția corpului.

Lipsa de fibre în dieta ta

Adăugarea de suficientă fibră la masa dvs. poate ajuta la reducerea poftei de mâncare. Fibra ajută, de asemenea, la pierderea în greutate, făcând organismul să absoarbă mai puține calorii din alte alimente. Studiile arată că dublarea aportului zilnic de fibre poate duce la absorbția cu până la 130 de calorii mai puține. Puteți adăuga fibre în mâncare, făcând mici modificări în dieta dvs., cum ar fi trecerea la pâine integrală de cereale brune, în loc de pâine albă normală.

Citește și:  7 lucruri curioase despre cafea despre care putina lume stie

Mâncați prea des, chiar dacă nu vă este foame

De multe ori ni se recomandă să mâncăm porții mici și de mai multe ori în timpul zilei, dacă dorim să slăbim, mai degrabă decât să avem mese mari de 3 ori pe zi. Totuși, acest lucru nu este adevărat. Mâncarea când îți este foame și numai când îți este foame este cheia pierderii în greutate. Acest lucru se datorează faptului că mâncarea prea des, chiar dacă mănânci mai puțin, poate conduce fără să știe că se consumă prea multe calorii pe parcursul zilei.

. Urmând sfaturile pentru a nu omite niciodată micul dejun

Un alt sfat pe care îl auzim adesea este să nu sărim niciodată micul dejun, fără să ne luăm în considerare niciodată pofta de mâncare. Acest sfat nu este tocmai adevărat. Un studiu a descoperit că persoanele care sar peste micul dejun au consumat mai multe calorii la prânz, în comparație cu cei care au luat micul dejun. Cu toate acestea, când au fost numărate caloriile consumate pe parcursul întregii zile, s-a constatat că au consumat în medie cu 408 mai puține calorii.

Citește și:  Cu un simplu truc poţi evita părul rămas pe perie atunci când te piepteni. Este foarte simplu!

suc de fructe ambalate

Persoanele care se străduiesc sa piarda în greutate, de cele mai multe ori, încetează să mai bea băuturi răcoritoare și alte băuturi îndulcite. Dar adesea uită de sucurile de fructe ambalate. Chiar și sucul de fructe 100% ambalat are suficient zahăr pentru ca planurile tale de pierdere în greutate să devină incomode.

Nu mănâncă alimente întregi, cu un singur ingredient

Studiile sugerează că alimentele procesate sunt un contribuitor major la actuala epidemie de obezitate. Cel mai bun lucru de făcut, dacă îți pasă de sănătatea ta, este să mergi la alimente întregi, deoarece sunt autolimitate, ceea ce înseamnă că sunt foarte greu de suprasolicitat.

Mănâncă mult și nu include fructe proaspete în dieta ta

Nu în ultimul rând, consumul prea mult și neincluderea fructelor proaspete în alimentația ta poate face, de asemenea, ca visul tău să slăbeasti să rămână doar vis. Cele mai bune fructe pentru pierderea în greutate sunt pepenele verde , pere, mere și grapefruits.

În timp ce faceți cumpărăturile, este recomandat să achiziționați numai produse alimentare pe care știți că le puteți mânca cât timp sunt încă proaspete. Îmbunătățirea inutilă a frigiderului vă poate determina să mâncați mai mult decât ați planificat inițial.