Pe 21 mai 2025, Autoritatea Electorală Permanentă a oferit noi detalii despre campania lui George Simion, candidatul AUR la alegerile prezidențiale. În turul al doilea, adică în doar două săptămâni, s-au cheltuit 27,9 milioane de lei, conform informațiilor publicate de site-ul de investigații Snoop.ro.
Realitatea PLUS a primit cea mai mare sumă pentru publicitate pe canalele TV, având 15,05 milioane de lei (aproximativ 3 milioane de euro), fondurile fiind gestionate prin DBV Media House, o companie deținută de familia Păcuraru.
În raportul recent al Autorității Electorale Permanente (AEP) este menționată și DGI Multimedia Design, agenția preferată de AUR pentru campaniile online. Aceasta a fost responsabilă pentru plata a 3,2 milioane de lei pentru promovarea lui George Simion.
Hirschkorn Verlag und Media SRL, deținută de Claudiu Catargiu, a fost implicată în publicitatea politică online, primind 350.000 de lei.
Conform surselor din industria publicității consultate de HotNews, un buget de 3 milioane de euro este tipic pentru publicitatea TV a unei mari firme din sectorul privat românesc.
Despre Florin Tomescu
Absolvent al FJSC în 2014, am colaborat cu mai multe publicații de prestigiu din România.