Ştiai care sunt cele mai des folosite trucuri în reclame pentru a te face să cumperi mai mult? Descoperă-le pe toate şi le vei observa în viitor.

- Advertisement -

Marketingul a evoluat foarte mult de-a lungul timpului. Tehnicile de marketing sunt diverse, ele fiind create special pentru a vinde cât mai bine un anumit produs. Există câteva trucuri pe care vânzătorii le folosesc, astfel încât să obțină niște venituri mult mai mari. Uneori nu le observăm, dar ele sunt ascunse în reclame de fiecare dată. Aceste trucuri ne fac să cumpăram produsele şi să nu ne gândim dacă ele ne sunt necesare sau dacă chiar avem nevoie de ele.

1 – Celebrități în reclame – Această tehnică de marketing a fost folosită de Coca-Cola, dar și de alte branduri. Ideea este că mulți dintre noi ne dorim stilul de viață al vedetelor, iar dacă acestea consumă un anumit produs și noi suntem motivați să facem același lucru.

2 – Muzica relaxanta dintr-un restaurant ne face să consumăm mai multe produse. Este un lucru cert faptul că oamenii consumă cu 10% mai mult atunci când ascultă de exemplu muzică clasică.

- Advertisement -

3 – Beneficii false – Discount-urile sunt și ele o metodă bună de a atrage clienții.

4 – Mâncare sănătoasă – Atunci când consumatorul crede că mâncarea este organică, el va avea tendința de a cumpăra mai mult .

- Advertisement -

5 – Cele mai atractive produse sunt situate pe rafturile din magazine, în față ochilor noștri.

6 – Mirosurile produselor ne fac să cumpărăm mai mult.

- Advertisement -

7 – Mărimea porţiei – O porție de cartofi medie a devenit de două ori mai mare decât aceeași porție de acum 40 de ani.

8 – Credem că produsele din străinătate sunt îndreptățite să coste mai mult.

9 – Multe magazine oferă mostre gratuite, iar clienții se vor simți obligați să cumpere.

10 – Prețurile mici – Avem tendința de a cumpăra mai mult atunci când vedem oferte în magazine.

11 – Modul cum este construit magazinul – Cele mai comune alimente sunt localizate în mijlocul magazinului și nu la intrarea în acesta.

12 – Mâncarea este diferită față de ceea pe care o vedem în poze.

13 – Produsul este mai atractiv atunci când are elemente adiționale. De exemplu, niște picături de apa vor oferi senzația că acest produs este unul răcoritor.

14 – Vânzătorii oferă impresia unui loc sigur, transformând magazinele într-un adevart stil de viață.

sursa: BrightSide