Există o mulțime de trucuri psihologice și sfaturi de programare neuro-lingvistică și există milioane de cărți și articole scrise despre ele. Multe dintre aceste trucuri îi ajută pe profesioniști să manipuleze oamenii și să nu fie înșfăcați de ceilalți. Dar există vicii pe care le pot utiliza non-profesioniștii zilnic?

Noi, am vrut cu adevărat să știm răspunsul la această întrebare, așa că am căutat si am gasit mai multe trucuri care functioneza extrem de bine in diverse situatii in care sunt folosite.

Nu întrebați niciodată un om ceva care începe cu, cuvintele „Ai putea …” În acest fel, el va crede că aceasta este o întrebare teoretică. De exemplu, nu întrebați niciodată „Ați putea să-i sunați pe vecini”, deoarece răspunsul „da” va însemna „Da, teoretic, aș putea.” Deci, reformulați-vă cererea ascunsă la „Vă rugăm să sunați la vecini”.

Dacă doriți ca cineva să se simtă neplăcut sau inconfortabil, priviți la mijlocul frunții în timpul conversației.

Dacă cineva cu care vorbiți încearcă să evite să răspundă la o întrebare, trebuie doar să faceți o pauză în conversație, în timp ce încă priviți în ochii lor. Ei se vor simți inconfortabil și vor continua să vorbească. Poate că vă vor da mai multe detalii sau vor spune adevărul (dacă mint), gândindu-vă că tăcerea și aspectul tău sunt semne că deja cunoști adevărul.

Dacă doriți să construiți o relație cu cineva (de exemplu, la locul de muncă), spunetii acestei persoane să vă spună / să vă explice ceva chiar dacă știți răspunsul. Acest lucru va îmbunătăți atitudinea lor generală față de dvs.
Când puneți o întrebare, blocați subtil. Cel mai probabil, veți primi un răspuns afirmativ. Fii atent: acest truc este adesea folosit de angajații restaurantelor pentru a face clienții să cumpere mai multe alimente .
Dacă o persoană este într-adevăr concentrată pe o slujbă (de exemplu, în mijlocul unei convorbiri la telefon), puteți să vă intindeti mâna și să luati tot ceea ce ei dețin în acest moment. S-ar putea să nu-și amintească mai târziu. Trucul funcționează și invers, de vreme ce le poți da ceva și nici nu vor observa.
Puteți spune pur și simplu cuiva că nu pot face ceva și că vor încerca cu greu să vă dovedească că greșiți .

Dacă începeți să dați din cap un pic în timpul unei conversații, persoana cu care vorbiți va fi mai atentă la cuvintele dvs., fără să înțeleagă de ce .
Dacă, în general, vă place oferta unei persoane, dar doriți să obțineți mai mult, pretindeți-vă că sunteți puțin dezamăgit. De exemplu, acest lucru poate funcționa cu un preț ridicat sau un salariu scăzut.
În momentul în care sună ceasul deșteptător, ar trebui să te ridici puțin pentru o secundă, să faci pumnii și să țipi „Da”, ca și cum tu ești un jucător de fotbal care tocmai a marcat. Acest lucru este ciudat, dar vă va da un sentiment de prospețime și vă va permite să vă ridicați cu ușurință.
Dacă sunteți întotdeauna îngrijorat dacă ați închis ușa sau nu, sau dacă fierul dvs. este oprit , spuneți o expresie absolut absurdă atunci când faceți aceste lucruri (fraza ar trebui să fie diferită în fiecare zi.)
Dacă o persoană încearcă să te implice într-un argument sau într-un scandal, spune-le ceva frumos. Le va înnebuni.

Dacă lucrați într-o echipă și aveți un membru de echipă cu adevărat leneș , nu-i dați sarcini folosind cuvintele „faceți acest lucru”. Înlocuiți-l cu „începeți cu asta”. Psihologic, se va părea că există mai puțină muncă deoarece ar trebui să înceapă cu ceva mic. Și apoi, după ce o fac, folosiți cuvintele „Foarte bine. Continuați „. În acest caz, există o mare probabilitate ca aceștia să termine sarcina cu succes, deoarece va apărea că există mai puțină muncă.
Dacă trebuie să vorbiți în public, nu uitați să luați cu dvs. o sticlă de apă . Dacă simțiți că ați uitat textul, luați câteva guri de apa și nimeni nu va observa că pauza a fost cauzată de faptul că ați uitat textul.
Dacă cineva se uită la tine în metrou, uită-te la pantofii lor. Nu renunta. Aveți încredere în noi, îi va înnebuni .
Dacă sunteți foarte îngrijorat de fiecare dată când vedeți pe cineva pe care îl cunoașteți, în cele din urmă, această persoană se va simți, de asemenea, îngrijorată de fiecare dată când vă întâlniți.

Dacă aveți o problemă cu cineva, dar nu doriți să îi acuzați de ceva direct, schimbați modul în care vorbiți . De exemplu, expresia „Nu ați închis fereastra” trebuie înlocuită cu „Fereastra a rămas deschisă”.
Dacă nu ați dormit bine, spuneți-vă creierului că ați făcut-o. Sună ciudat, dar dacă ești complet sigur de cuvintele tale, va funcționa 100%.
Oamenii își amintesc ce sa întâmplat la început și la sfârșitul zilei . Lucrurile care au avut loc între aceste două puncte în timp sunt neclare. Deci, atunci mergeti la un interviu alegeti sa fiti primul sau ultimul candidat in acea zi.