15 oameni care au descoperit că este mai ușor să treci peste momentele grele dacă le tratezi cu amuzament

Există două tipuri de oameni în lume: cei cărora le place să planifice chiar si cată pâine să cumpere de la brutărie și alții care lasă soarta să le ghideze propria viață. Indiferent in care dintre cele două categorii vă încadrați, adevărul este că apar mereu surprize neplăcute.

- Advertisement -

01. „Câinele meu a fost muscat de un alt câine, în timp ce încerca să se relaxeze. Fața sa spune totul ”

02. A fost o idee proastă să vreau să-mi tatuez sprâncenele

03. „Plănuisem să o cer in casatorie pe prietena mea , dar ne-am despărțit cu câteva zile înainte”

- Advertisement -

04. „Vechiul camion al tatălui meu s-a ciocnit cu un alt camion care transporta cartofi putreziți pentru a hrăni niște vaci, dar unul dintre geamurile sale era deschis …”

05. „Un copac a intrat în apartamentul meu”

06. „Stăpânul său a folosit șamponul greșit ”

07. „Mi-am petrecut toată ziua făcând cina pentru familia mea. A fost prima dată când am gătit și totuși au mers acasa la cumnatul meu pentru cină în ultima clipă ”

- Advertisement -

08. „Au trecut 10 ani de când am mâncat fast food si astazi mi-am reamintit de ce renuntasem la mancarea nesanatoasa”

09. „M-am pus pe ochelarii mei de soare preferați și i-am rupt. Am cumpărat o altă pereche și i-am spart pe loc ”

10. „Un băiat a cumpărat rapid pepenele acesta de la un vânzător când trenul s-a oprit, dar a trebuit să-l țină așa, pentru că fructele nu treceau printre gratiile ferestrei”

11. Sper că nu este opera definitivă

12. „Am lăsat o cutie de ton ca momeală în cușcă pentru a prinde un rac care mă deranjează. Iată ce am găsit dimineața ”

13. „Am schimbat locurile înainte de a urca în avion pentru că ea voia să stea lângă fereastră”

14. „Am deschis cuptorul și tot părul de pe brațe mi-a fost ars. Nu a durat, dar mirosul este oribil ”

15. „Am instalat acest filtru de apă acum trei ani. Când am mers să il schimbăm, ne-am dat seama că nu am îndepărtat niciodată ambalajul din plastic. Deci nu a filtrat niciodată nimic ”