15 Greșeli alimentare pe care părinții le fac fără să își dea seama

Părinții sunt în mod natural îngrijorați de sănătatea copiilor și de obiceiurile alimentare ale acestora, dar uneori, ei pot adopta o abordare gresita fara ca macar sa isi dea seama de acest lucru.

In acest articol va prezentam mai multe greșeli alimentare pe care părinții le fac fără să își dea seama.

- Advertisement -

1. Rasplatirea copiilor cu desert

Aceasta este o strategie pe care mulți părinți o folosesc, dar mâncarea nu ar trebui să fie niciodată folosită drept recompensă, deoarece aceasta creează o vedere a alimentelor „bune” și „rele” in mintea copiilor , ceea ce duce mai târziu la un dispreț pentru alegeri mai sănătoase.

2. Apăsarea lor pentru a mânca

Studiile au arătat că împingerea copilului dvs. prea tare poate duce la frică si, în viitor, probabil că vor avea sentimente negative față de alimentele pe care au fost presati să le mănânce.

- Advertisement -

3. Păstrarea la îndemână a gustarilor nesănătoase

Părinții fac deseori acest lucru pentru că știu că pur și simplu copiii lor nu se pot controla și probabil vor mânca. Cea mai bună abordare este să cumpărați gustări sănătoase și să le faceți ușor accesibile copiilor dvs.

4. Serviți legume care nu au un aspect placut in farfurie

Adesea este dificil să îi faci pe copii să-și mănânce legumele, așa că dă-le acestor legume un pic mai multă aromă si incearca sa le faci mai atragatoare.

5. Acceptarea faptului că copilul tău este un mâncător

- Advertisement -

Ca părinte, este important să nu te descurajezi niciodată si să-ți împingi copiii să mănânce mai sănătos . La un moment dat copii vor intelege ce este bun si ce nu.

6. Serviți porții prea mari

Este important să vă amintiți că burtica copilului dvs. este mult mai mică decât a voastră, așa că nu treceți peste bord cu porțiile. Acest lucru poate duce la supraalimentare și la dezvoltarea obiceiurilor alimentare negative.

7. Obligarea copiilor să-și termine platourile

Conform studiilor , această tehnică este una extrem de gresita deoarce in viitor copii vor dezvolat un dispret fata de acele alimente.

8. Neimplicarea copiilor în procesul de gătit

Potrivit nutriționiștilor, este important să vă faceți copiii să facă parte din întregul proces al unei mese , de la cumpărarea ingredientelor până la crearea întregului fel de mâncare. Făcând acest lucru, copiii au mai multe șanse să mănânce aceste alimente sănătoase.

9. Nu permite copiilor să se joace cu mâncarea lor

Acest lucru poate părea un sfat ciudat, deoarece acest lucru este de obicei urât de părinți. Cu toate acestea, studiile au arătat că copiii au mai multe șanse să se bucure de alimentele cu care au fost odată lăsați să se joace.

10. Nu faci farfuriile pentru copii suficient de colorate

Mulți copii adoră artele și meșteșugurile, în principal datorită numeroaselor culori implicate. Potrivit unui studiu realizat de Cornell, același lucru este valabil și pentru mesele lor! Când o farfurie este plină de culori, copiii sunt mai curiosi si mai pofticioasi.

11. Să fii tu un gurmand

În afară de faptul că ești ipocrit, este probabil să îi facă să acționeze la fel. Deci, părinți: nu comandați întotdeauna același fel de mâncare atunci când ieșiți să mâncați!

12. Permițând copiilor să mănânce în fața televizorului

S-a demonstrat că o treime dintre părinți le permit copiii să mănânce în timp ce se uită la televizor! Cu toate acestea, este foarte nesănătos, deoarece, în conformitate cu American Journal of Clinical Nutrition , acest lucru duce la un consum cu până la 10% mai multe calorii.

13.Respecti dieta în fața copiilor

Nu este ceva extrem de gresit insa nu este prea indicat pentru copii sa vada ce mananci tu pentru a te mentine in forma. Acestia tind sa manance aceleasi alimente precum parintii lor iar acest lucru nu este tocmai indicat cand sunt in crestere.

14. Iti recompensezi copilul cu mâncare

Copiii pot fi dificil de manipulat, așa că această tehnică este folosită de părinți. De exemplu, le spun, dacă își termină temele repede si corect pot primi o prajitura. Totuși, ar trebui să încercați să evitați acest lucru, deoarece studiile au arătat că poate duce la o alimentație emoțională atunci când copiii îmbătrânesc.

15. Ii oferi copilului tau prea multe gustări

Dacă copilul dvs. cere adesea gustări între mese, nu vă faceți griji . Cu toate acestea, supraîncărcarea copilului cu gustări este în detrimentul sănătății lor , deoarece poate duce la consumul de alimente mai puțin sănătoase. Din această cauză, se recomandă să nu le oferiți mai mult de 2 gustări de 100 de calorii în fiecare zi .