DISTRIBUIȚI

Mulți dintre noi au dificultăți de a adormi. Și nu e despre oboseală sau lipsa acesteia. Este foarte dificil să te liniștești înainte de somn din cauza gândurilor diverse, care nu se lasă alungate cu niciun chip. Uneori, poate să treacă chiar oră sau până să poți adormi. Nu este un secret că privarea de somn este nesănătoasă. Avem nevoie de o medie de 6-8 ore un somn în fiecare noapte pentru ca organismul nostru să poată funcționa la nivel optim în timpul zilei. Fiind obosit și lipsit de somn scade productivitatea din timpul zilei și poate duce, pe termen lung, la probleme de sănătate serioase.

Potrivit WebMD, pierderea somnului poate duce la o varietate de probleme de sănătate, precum:

-boli de inimă,

-infarct,

-insuficiență cardiacă,

-bătăi neregulate ale inimă,

-tensiune arterială crescută,

-accident vascular cerebral sau

-diabet.

Din fericire, există un truc mic numit “4-7-8” -tehnica de respirație care vă ajută să adormiți în doar 60 de secunde.

Dezvoltată de Dr. Andrew Weil, această tehnică este extrem de ușor de urmărit. Este o combinație între meditație și respirație într-un mod care vă ajută organismul să contracareze stresul.

Ideea tehnicii este aceea de a respira prin nas timp de patru secunde. Țineți respirația timp de șapte secunde. Apoi expirați timp de opt secunde. Repetați de trei ori și ar trebui să adormiți.

Tehnica vă calmează ritmul cardiac și vă relaxează corpul. Aflați mai multe despre acest lucru în videoclipul de mai jos și asigurați-vă că îl faceți în seara asta.

sursa:Relieved