DISTRIBUIȚI

Pe măsură ce îmbătrâniți, corpul dumneavoastră începe să se schimbe, uneori drastic. Obosiți mai ușor și îți este mai greu să te obișnuiești. În funcție de stilul tău de viață, chiar ai putea face procesul de îmbătrânire mai greu decât trebuie. Aceste opt obiceiuri zilnice pot provoca inflamații în organism și chiar accelerează procesul de îmbătrânire în unele cazuri.

1. Nu asimilați destulă vitamina D

Neglijarea asimilării zilnice a vitaminei D poate duce la apariția inflamațiilor. Pentru a obține vitamina D de care aveți nevoie, asigurați-vă că mâncați brânză și ieșiți la soare în fiecare zi. S-ar putea să trebuiască chiar să luați suplimente de vitamina D, dar consultați mai întâi medicul pentru a vă asigura că procedați corect.

2. Nu dormi suficient

Îți place sau nu să dormi, recomandările specialiștilor este să ai un somn de șapte până la nouă ore în fiecare noapte. A nu dormi suficient nu numai că te obosește, dar poate duce la o întărire a arterelor. În plus, somnul îi oferă corpului timpul necesar regenerării sale.

3. Mănânci prea multe carbohidrați


Consumul de prea mulți carbohidrați lasă organismul inflamat din cauza  intoleranțelor alimentare, glutenului și lactatelor. Zahărul și înlocuitorii de zahăr sunt cei mai mari contributori la creșterea în greutate și pot crește nivelul de zahăr din sânge la niveluri nesănătoase. Cartofii dulci, gemul și dovleacul oferă un bun substitut dulce.

4. Confruntarea cu prea multă stres

Prea mult stres determină corpul dumneavoastră să nu absoarbă substanțele nutritive așa cum ar trebui, ducând la o tensiune arterială crescută, zahăr din sânge și ritm cardiac. Acest lucru cauzează inflamarea celulelor. Dezvoltați modalități sănătoase de a face față stresului și de a-l menține la minim.

5. O slujbă pe care o urăști

Discuțiile conflictuale sau chiar o slujbă dezagreabilă poate duce la inflamarea corpului și la tulburările de dispoziție. Găsirea unui loc de muncă ideal poate părea dificilă, dar este un factor important care influențează nivelul dvs. general de sănătate. Deci, dacă aveți de ales locul în care vreți să lucrați, alegeți-l pe cel care vă place cel mai mult.

6. Neglijarea formei fizice

Neglijarea antrenamentului fizic poate avea efecte ireversibile pentru corp. Masa musculară și declinul formei fizice după vârsta de 30 de ani duc la încetinirea metabolismului. Pentru a obține o stare fizică bună, schimbați-vă obiceiurile zilnice și alegeți să faceți exerciții fizice.

7. Stilul de viață sedentar


A trăi un stil de viață sedentar vă poate reduce speranța de viață, mai ales dacă sunteți femeie. Femeile sunt de două ori mai susceptibile de a muri devreme din cauza sedentarismului în comparație cu bărbații. Pentru a preveni acest lucru, încercați să vă ridicați și să vă deplasați cel puțin o dată la fiecare jumătate de oră.

8. Anumite medicamente

Medicamentele care vă ajută să dormiți sau să vă ajută în alergii, pot duce, de asemenea, la demență. Trebuie să discutați cu medicul dumneavoastră despre găsirea unei alternative mai sănătoase dacă aveți orice îngrijorare cu privire la medicamentul pe care îl luați.

Îngrijirea adecvată a sănătății dumneavoastră pe întreg parcursul vieții este importantă. Cu schimbările de corp care se întâmplă pe măsură ce îmbătrâniți, ar trebui să luați măsurile necesare pentru a mânca bine, pentru a face mai mult exerciții și pentru a avea mai mult somn. În acest fel puteți trăi o viață lungă, sănătoasă și fără probleme.

sursa: https://homehacks.co/8-everyday-habits-cause-inflammation-aging/