DISTRIBUIȚI

Durerea de gât este atribuită multor cauze, de la poziția nepotrivită de dormit sau a unei posturi greșite la birou, până la situația de a nu mănânca suficiente alimente bogate în vitamina B12 sau chiar hidratarea deficitară. Indiferent de cauză, aceste 10 remedii naturale vă pot ameliora durerea gâtului și vă ajută să vă reveniți la normal într-un timp scurt.

1.Aplicați căldură pe zona cu durere a gâtului

Pentru durerea cronică, încercați să aplicați pe gât o pungă caldă, umplută cu orez sau grâu. Pur și simplu puneți sacul în cuptorul cu microunde timp de două minute. Odată încălzit, aplicați-l la gât timp de 15 minute. Căldura ar trebui să ajute mușchii din gât să se extindă și să se relaxeze, ușurând durerea.

2. Consumați alimente care conțin vitamina B12

Obținerea unei doze constante de vitamina B12 îngroașă mantaua protectoare care acoperă nervii. Acest lucru împiedică reactivitatea la durere. Alimentele bogate în vitamina B12 includ ouă, lapte, brânză și diferite tipuri de carne, cum ar fi pește, crustacee și păsări de curte.

3. Utilizați un prosop

O postură proastă poate duce la dureri de gat. Pentru a rezolva acest lucru, rulați un prosop și puneți-l în jurul gâtului. Prindeți fiecare capăt al prosopului în mâini și trageți-l strâns în timp ce tensionați mușchii. Ar trebui să țineți această poziție până când mușchii din gât încep să se simtă obosiți.

4. Utilizați presopunctura

Aplicați presiune asupra anumitor puncte ale corpului pentru a ușura durerea gâtului. Cele mai multe puncte de presiune se află pe umărul dvs., între manșeta rotativă și vertebre, la cavitatea de la baza craniului, în canelura dintre articulațiile inelului și degetul mic și între degetul mare și degetul arătător.

5. Hidratați-vă corespunzător

Beți multă apă pentru a vă menține discurile între vertebrele coloanei vertebrale bine lubrifiate. Acest lucru ajută la menținerea alinierii corecte a coloanei vertebrale, precum și ameliorează presiunea. De fapt, consumul de cel puțin 2 litri de apă în fiecare zi duce la prevenirea durerilor viitoare de gât.

6. Modificați modul în care dormiți

Modul în care dormiți și vă odihniți poate, de asemenea, contribui la durerea dvs de gât. Când vă culcați, dormiți pe spate, dacă este posibil, cu o pernă mică sub capul tău. Evitați să vă odihniți pe stomac sau folosind o pernă prea groasă.

7. Apelați la masaj

Vizitarea unui terapeut de masaj poate contribui, de asemenea, la atenuarea durerii gâtului. Terapeuții de masaj bine instruiți știu exact unde și cum să maseze mușchii din zona gâtului pentru a ameliora inflamația și a ajuta mușchii să se relaxeze. În plus, terapeuții de masaj pot ajuta la ameliorarea durerilor de gât din cauza unei posturi deficitare prelungite.

8. Faceți exerciții pentru gât

Puteți reduce durerea gâtului și singur, prin efectuarea exercițiilor de gât. Începeți prin rotirea lentă a gâtului printr-o mișcare circulară. Apoi, mutați capul încet spre stânga și spre dreapta până la capăt. În cele din urmă, mișcați-vă gâtul înainte și înapoi.

9. Folosiți turmericul

Pentru a reduce inflamația în zona gâtului, mâncați alimente care conțin curcumă. Turmericul conține curcumina antioxidantă, care reduce și inflamarea. Opțional, ați putea bea ceai cu turmeric și miere pentru a obține beneficii în schimb.

10. Aplică un sac de gheață

Dacă durerile de gât sunt mai recente, cum ar fi de la o lovitură,, puneți un sac de gheață pe gât timp de 15 minute pentru a reduce inflamarea. Temperatura rece a gheții reduce fluxul sanguin în zona, care este principala cauză a inflamației. Asigurați-vă că nu aplicați gheața direct pe piele, folosind o pungă.

sursa: https://homehacks.co/10-natural-ways-kiss-neck-pain-goodbye/